ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ

Η εύρυθμη λειτουργία του λογιστηρίου , ο ορθολογικός καταμερισμός των αρμοδιοτήτων , η ευελιξία – ταχύτητα λήψης μιας λογιστικής πληροφόρησης , η ιδανική επιλογή μηχανογραφικού λογιστικού προγράμματος αλλά και η καταλληλότερη επένδυση στους ανθρώπους ενός λογιστηρίου αποτελεί στην σημερινή εποχή σημαντικό στρατηγικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μορφής και μεγέθους.

  • Τήρηση των λογιστικών βιβλίων όλων των νομικών οντοτήτων (Εμπορική & Λογιστική Τήρηση)
  • Μηνιαία έκδοση αποτελεσμάτων
  • Μηνιαία συμφωνία με τα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ (My Data) και εντοπισμό τυχόν αποκλίσεων
  • Τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου παραστατικών με σύγχρονους μεθόδους αλλά και προστατευμένο από προσβασιμότητα σε τρίτους
  • Επίβλεψη και καθοδήγηση διαδικασιών οργανωμένου λογιστηρίου με συνεχείς προτάσεις βελτίωσης και αναδιοργάνωσης τους
  • Ενάρξεις – μεταβολές – εκκαθαρίσεις – Εργασίες ΓΕΜΗ
  • Διοικητική Λογιστική – Κέντρα Κόστους και εξαγωγή των αντίστοιχων report προς την Διοίκηση της Εταιρείας

Ψάχνετε φορολογικό ή οικονομικό σύμβουλο;