ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ
Η εύρυθμη λειτουργία του λογιστηρίου , ο ορθολογικός καταμερισμός των αρμοδιοτήτων , η ευελιξία – ταχύτητα λήψης μιας λογιστικής πληροφόρησης , η ιδανική επιλογή μηχανογραφικού λογιστικού προγράμματος αλλά και η καταλληλότερη επένδυση στους ανθρώπους ενός λογιστηρίου αποτελεί στην σημερινή εποχή σημαντικό στρατηγικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μορφής και μεγέθους.
- Τήρηση των λογιστικών βιβλίων όλων των νομικών οντοτήτων (Εμπορική & Λογιστική Τήρηση)
- Μηνιαία έκδοση αποτελεσμάτων
- Μηνιαία συμφωνία με τα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ (My Data) και εντοπισμό τυχόν αποκλίσεων
- Τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου παραστατικών με σύγχρονους μεθόδους αλλά και προστατευμένο από προσβασιμότητα σε τρίτους
- Επίβλεψη και καθοδήγηση διαδικασιών οργανωμένου λογιστηρίου με συνεχείς προτάσεις βελτίωσης και αναδιοργάνωσης τους
- Ενάρξεις – μεταβολές – εκκαθαρίσεις – Εργασίες ΓΕΜΗ
- Διοικητική Λογιστική – Κέντρα Κόστους και εξαγωγή των αντίστοιχων report προς την Διοίκηση της Εταιρείας